Marketing goeroe Seth Godin legt uit waarom bizarre ideeën beter zijn van saaie hedendaagse marketing tijdens een TED Talk.
Opmerkelijke marketing – Seth Godin
In een wereld van teveel opties en te weinig tijd, is het onwaarschijnlijk om alle marketing invloeden tot je te nemen. Het is dan ook voor de hand liggend om de meeste ‘gewone’ reclame te negeren. Marketing goeroe Seth Godin vertelt waarom slechte of bizarre ideeën meer succesvol zijn dan saaie hedendaagse marketing concepten als het gaat om het verkrijgen van de aandacht. Wederom een inspirerende TED talk spreker.
3 Reacties
[…] Godin pleit voor creatieve marketing in plaats van saaie hedendaagse marketing. Creëer iets wat mensen nog nooit hebben gezien. We […]
[…] Het is de eerste interactie die gebruikers zullen hebben met uw app. Niet alleen met uw app opvallen in de zoekresultaten, maar ook tussen alle andere apps op het beeldscherm van de gebruikers. […]
[…] het lanceren van nieuwe producten is het altijd belangrijk om vernieuwend en interessant te zijn. Benadruk deze aspecten dan ook. Waarin verschilt het nieuwe model met de oude? Is het […]