Post Pic

Gruwelijke guerrilla marketing stunt tegen dronken bestuurders

Het volgende guerrilla marketing filmpje kan als schokkend worden ervaren, u bent gewaarschuwd.

Hoe ver kun je gaan met guerilla marketing?

Het Londens Ministerie voor Transport laat jonge mannen flink schrikken in openbare toiletten, gelukkig wel voor een goed doel.

Het volgende filmpje kan als schokkend worden ervaren. U bent gewaarschuwd.

De THINK!-campagne met de titel “#PubLooShocker” is een video die het rijden onder invloed wil voorkomen. In de video, gemaakt door het reclamebureau Leo Burnett (hier de Nederlandse variant van het reclamebureau), fungeert een nep-spiegel als auto voorruit.

Het reclamebureau laat een menselijk nep-hoofd door het valse glas heen schieten, waar nietsvermoedende jonge mannen even flink worden verrast. Deze zijn overigens wel gespeeld door acteurs in dit filmpje. Voeg er realistische geluiden bij en het lijkt net een echt ongeluk!

Fan van guerrilla marketing? Bekijk dan de Top 50 Guerrilla Marketing Voorbeelden.

Plaats een reactie

* Naam, Email en Bericht zijn verplicht.